Peter Schmeichel, som bor meget tæt ved banen, fik muligheden for nogle omgange sammen med testkøreren, Bruno Junqueira i en BMW M5 gadebil. For en gangs skyld var Peter Schmeichel, som for øvrigt er en stor F1 fan, næsten mundlam.
"Jeg fik tre omgange på banen, og det var absolut vildt. Jeg kan simpelthen ikke fatte at Bruno kan nå at skifte gear, dreje og bremse ned på vej ind i et sving så hurtigt."
Peter Schmeichel havde også børnene med på turen, og de morede sig også ganske godt. "Børnene morede sig rigtig meget, og grinte hele vejen rundt på banen. Den første ting min søn sagde til mig da vi steg ud af bilen var: Far, når jeg bliver stor vil jeg være racerkører."
Bruno Junqueira, som var på banen for at lave en reklamefilm for BMW, havde også stor morskab ud af turen: "Det er herligt når man kan køre rundt i en så god bil som BMW M5, og specielt med nogen, som ikke har været ude at køre race før. Det var dejligt at se så mange glade ansigter i bilen."
Peter Schmeichel blev også spurgt, om han havde planer om at vende tilbage til banen: "Jeg vil helt sikkert komme tilbage, jeg bor jo lige rundt om hjørnet. Jeg har altid været F1 fan, og jeg ser det i fjernsynet, når jeg har muligheden for det. Jeg er glad for at have fået denne oplevelse af BMW Williams teamet."
Kerberne er modificeret, så de ligner kerberne på Albert Park i Melbourne. De er derudover gjort ca. 5 cm højere. Derudover er der lagt fliser på alle indersider af svingene for at forhindre alt for meget sand og støv på banen.
Alle barrierer har på udsatte steder, fået et ekstra lag af dæk, som ydermere er foret med FOMP, som er et dæmpende materiale. Alt sammen for at øge sikkerheden i tilfælde af alvorlige afkørsler.
Selv ved Fisichella ikke hvem der bliver hans arbejdsgiver i 2001. "Jeg ved ikke hvor jeg kører næste år eller om jeg stadig er Benetton-kører. Jeg vil gerne blive; jeg kan lide raceren og er faldet til i den, men jeg har andre muligheder," siger italieneren.
Hvad der er Fisichellas muligheder er ikke kendt, men han er sat i forbindelse med BAR-teamet, hvis Villeneuve går den anden vej. Og så lufter italieneren også at der er noget om snakken. "I denne weekend vil der være mange rygter om Jacques Villeneuve," siger han videre.
Wurz, der selv sidder på et yderligt mandat, tror ikke at Villeneuve tager til Benetton - og slet ikke førend Renault har taget 100% kontrol med teamet. "Jeg tror at Villeneuve bliver hos BAR i yderligere et år," siger østrigeren der på hjemmebanen skal forsøge at forsvare sidste års 5. plads. Wurz vil også gerne blive, men det ventes ikke at han bliver hos Benetton i 2001.
Det har ikke været en nem sæson for den unge tysker, der skal forsøge at hamle op med 2 gange Schumacher og Frentzen - tre etablerede kørere. Heidfeld har ikke markeret sig som sine landsmænd, og har mere været en fodnote i forhold til de tre andre tyske kørere. Han er egentlig lidt overrasket over Formel 1 - og i det hele taget af at det har været svært. "Jeg forventede ikke at det ville være så svært, fordi folk forventede at Prost ville være med fremme," siger Heidfeld med en del skuffelse. Det må siges at Prost roder rundt på bunden af Formel 1 hvor de kan køre race mod Minardi…
Egentlig ville han helst have startet karrieren hos McLaren (og hvem vil egentlig ikke det…) Men det er ikke Ron Dennis' politik at ansætte nye kørere, hvor store talenter de end er - se bare på Jan Magnussens år i dødvande hos McLaren. "Jeg har altid sagt at jeg helst ville have gået direkte til McLaren. Folk tror nok at det vil være et stort skridt, men jeg er sikker på at jeg kunne have klaret det," siger Heidfeld der dog forventer at han en dag vender tilbage til teamet som kører. Heidfeld har i to år været teamets testkører.
De to lærermestre, Jean Alesi og Alain Prost har været store støtter. Især er han glad for at have en hurtig holdkammerat. "Han er en god målestok - han er stadig meget hurtig," siger han om Formel 1's veteran, Jean Alesi. Heidfeld peger på løbet på Hockenheim og Monza som de steder hvor han og teamet kan komme tættere på pointene - dem mangler de fortsat…
Det nye chassis har forbedret aerodynamik, som der er blevet arbejdet ekstra med, for at komme tættere på de forreste. Men det bliver først på Hockenheim at EJ10B'eren kommer med. Grunden til dette er at teamet ønsker at få testet lidt mere med raceren, da den stadig ikke har kørt nok kilometer.
Derudover skal den også lige runde FIA hvor den skal crash-testes, efter at der er blevet udført mange markante forandringer. De har dog nogle småændringer klar til det østrigske grand prix, men de må vente yderligere 14 dage inden chassis B er klar.
Mere om Jordan på A1-Ring:
Presse - A1-Ring - Jordan preview
Briten har nemlig stort set ikke testet ret meget, og har således ikke stor Formel 1-erfaring. Nu står han overfor to tests hvor han skal køre teamets biler - først på Monza og senere på Silverstone. "Jeg er nu faldet til en Formel 1-racer og jeg skal bruge testen til at presse på for et sæde næste år. Jeg skal bruge den til at vise hvad jeg kan hvis jeg får chancen," siger Darren Manning.
Med Jacques Villeneuve der væver om at forlænge og Ricardo Zonta der ikke har overbevist, kan Manning få chancen. "Det vil passe mig godt hvis jeg bliver den næste brite i Formel 1, og vil forsøge at understrege mit bud," siger Manning. Når først en testkører forsøger dette, ligger det i luften at der er bulede racere på vej.
Men egentlig har han vel gjort det godt. Et gennemsnit på 2,6 points i de løb han har deltaget i til dato, er egentlig flot. Det er der ikke ret mange andre kørere, der kan prale af.
Men udover at køre hans GP nr. 100, så sætter han også ny rekord for skotske kørere. Den tidligere rekord havde ingen ringere end Jackie Stewart, som "kun" nåede 99, inden han stoppede sin karriere. Til gengæld blev han verdensmester 3 gange.
Selv siger DC: "Jeg har aldrig rigtigt fulgt statistikkerne, men det lyder da godt. 100 GP'er, man har fortalt mig, at JYS nåede 99, så jeg sætter ny skotsk rekord. Grunden til min måske flotte statistik, er at jeg er kommer i mål i de fleste løb, eller rettere, bilen kommer i mål. At se det ternede flag, giver mig tillid. Jeg er ansat til at gøre det bedste jeg kan, og at være stabil, og det vil på lang sigt give resultater."
Mange har selvfølgelig været opmærksomme på DC's resultater i år, hvor han i øjeblikket er nr. 2 i VM stillingen foran Mika Hakkinen. Specielt efter hans flystyrt, har opmærksomheden været rettet imod ham. Men spørgsmålet er, om ikke han har været bedre hele sæsonen. Allerede inden flystyrtet var han godt med fremme. Omvendt kan man også sige, at Mika Hakkinen er svagere i år end tidligere. Men DC kører mere med den aggressivitet, som han manglede før. Og det ser ud til at give resultat for ham nu.
"Flyulykken har ikke ændret mig. Spørg mine nærmeste omgivelser. Jeg føler ikke, at min personlighed har ændret sig, selvom jeg har været udsat for en grim oplevelse i år."
En ting er sikkert, hvad enten man er fan af DC eller ej, er det godt at se, at han kan holde tempoet - også efter ulykken - og at mange af de mangler han har haft, er ved at være elimineret. Han er blevet en faktor i kampen om VM. Og det er med til at gøre spændingen større, i stedet for at vi skal opleve en totaldominans.
De 842 medlemmer valgte Jackie Stewart med et meget stort flertal. Jackie Stewart afløser Ken Tyrrell. Men som Ken Tyrrell sagde efter afstemningen, nu er der en Tyrrell triologi i BRDC. Forklaringen er den, at et af de afgående bestyrelsesmedlemmer, Henry Taylor, som nu er blevet valgt ind som vicepræsident, og hans afløser i bestyrelsen, John Surtess, og så Jackie Stewart, alle har kørt for Ken Tyrrell i F1. Jackie Stewart har været medlem af BRDC siden 1964, og har i de forløbne år 6 gange modtaget BRDC Gold Star, som er den højeste æresbevisning i BRDC.
"Jeg er smigret og privilegeret over, at medlemmerne har valgt mig som præsident. Jeg er specielt stolt over, at skulle afløse Ken Tyrrell, som har bidraget med så meget til BRDC, og britisk motorsport i det hele taget igennem årene. I min periode på posten vil jeg tage del i det arbejde, som BRDC gør for at udbygge sine aktiver, og jeg vil følge den kvalitetsstyring af motorsport, som BRDC er blevet så kendt for." udtalte Jackie Stewart efter valget og udnævnelsen.
"Jeg tror at Montoya er virkelig god, og hvis jeg var Frank Williams og jeg skulle vælge mellem at beholde Button eller tage Montoya, så ville mit valg være Montoya - helt uden tvivl," siger Mark Blundell, der de seneste år er blevet en noget anonym kører i ChampCar. Briten mener at Montoya på alle områder vil overgå Button, og at hans præstationer fuldt ud anbefaler ham som Formel 1-kører fra næste sæson.
Helt ensrettet er Blundell dog ikke i sin vurdering af Montoya contra Button. Den unge brite har trods alt klaret sig rigtig godt - og har klaret presset flot.
Andre tilknytningsforhold mellem Bernie Ecclestone og Kroatien kunne være, at hans kone, Slavica er Kroat.
Det menes nemlig at Villeneuve er villig til at underskrive en ny 2-årig aftale med BAR, men canadieren kræver at en udtrædelsesklausul efter det første år. Hvis et af de store teams kommer med et rigtig godt tilbud ønsker han at slå til.
Villeneuve stiller krav til ny kontrakt
Teamet og Honda er især indstillet på at holde canadieren så længe så muligt, da han er deres absolutte topkører. BAR kan blive nødsaget til at godtage hans krav - de ønsker ikke at se at han smutter til et andet team, og Honda således ikke har nogen reel topkører. Men Villeneuve presser i øjeblikket citronen til det sidste. "Jacques er ikke ligefrem venlig overfor mig i øjeblikket," siger Pollock med et glimt i øjet. "Han presser alt hvad han kan ud af mig, og mest af alt vil han have præstationer - men det som han gør er iorden," siger Pollock der som bekendt er manden der har ført Villeneuve frem til Formel 1.
I øvrigt kan det nævnes at Pollock og Villeneuve holder ferie sammen - så det ventes at der i Østrig måske kommer en officiel bekendtgørelse om 97-verdensmesterens fremtid.
Mere om Villeneuve og Pollock:
27. juni 2000 - "Jacques bliver hos os"
6. juli 2000 - Villeneuve og Pollock
9. juli 2000 - Villeneuve og Pollock vol. 2
Artikel - Silly season - vol. 2
At Ecclestone får de rettigheder komme næppe bag på nogen, men spørgsmålet er om det løser de mange problemer med EU omkring rettighederne og den monopol-status der omgiver FIA og Formel 1-sporten. FIA har lejet rettighederne de næste 100 år til det konsortium som Ecclestone har oprettet, hvor han selv ejer halvdelen, mens det tyske EM.TV ejer den anden halvdel. Prisen for rettighederne: i omegnen af 3 milliarder kroner. Dog menes det også at et andet konsortium, bestående af de store motorgiganter i Formel 1, også bød på rettighederne, men at FIA - uvist af hvilken grund... (læs: Ecclestone) - solgte rettighederne til SLEC-gruppen.
FIA bevarer dog - sådan som det egentlig også altid har været - rettighederne til at styre det rent sportslige indhold i Formel 1. Ved at rettighederne nu 100% er overgivet til Ecclestone og EM.TV kan de gå videre med deres planer om at blive børsnoteret, sandsynligvis på børsen i Frankfurt.
Igen viser det Ecclestones evne til at placere sig de rigtige steder - og balladen om monopolet i Formel 1 er næppe overstået med denne model - det bliver jo i familien. FIA har ikke villet udtale sig om rapporterne.
Mere om rettighederne til Formel 1, EU og FIA:
22. marts 2000 - EM.TV køber 50% af Formel 1
7. april 2000 - FIA i åben krig med EU
24. maj 2000 - Afklaring med EU på vej?
Forslaget går ud på at forbyde test i mellem GP'erne.
Det FIA foreslår er: at forbyde alle test i mellem løbene. At ændre fredagens træning fra 2 en times sessioner til 1 seks timers træningssession.
Men inden forslaget kan vedtages, skal det godkendes af diverse teams.
Der er mange meninger og holdninger til forslaget. Bernie Ecclestone er positiv overfor forslaget, idet han mener, at det gavner de små teams, læs mindre bemidlede teams.
De rigeste teams mener, at det kan være mere eller mindre lige meget. De vil bare udføre deres tests på fabrikken, ved hjælp af high-tech computerudstyr og i vindtunneler, hvor der er mulighed for et efterhånden stort antal simuleringer.
Nogle har været fremme med et supplerende forslag, hvor man tager gennemsnittet af den bedste tid fredag og den bedste tid lørdag, og lade det gælde som kvalifikationstid til GP'et. Det skulle udligne noget af tidsforskellen mellem top og bund i feltet, samt at det vil give mere ens tider, hvis der er regnvejr den ene dag.
Sir Frank Williams: "Adskillige mennesker vil hilse forslaget om en gennemsnitstid for to dage velkommen. Det betyder, at et evt. regnvejr den ene dag, er en faktor som er med. Men alle forslag har plusser og minusser, uanset hvad der bliver foreslået. Der skal muligvis lidt mod til at prøve bare en af dem."
Flavio Briatore: "At fjerne tests og i stedet give alle en chance for at teste 6 timer om fredagen før løbet, vil gøre publikum og specielt sponsorerne glade. Det betyder også, at alle teams vil spare penge."
En af grundene til at forslaget er kommet er, at der i år ikke har været helt samme aktivitet ved de testsessioner om fredagen, som der har været før. Hovedsageligt fordi man ugen i forvejen har fundet et set-up. Tydeligst har det været på Magny-Cours hvor mange teams tog fredagen meget afslappet. Ifølge FIA. Ved at lave en 6 timers session om fredagen i stedet, vil mediedækningen være noget større. Ved de mere eller mindre lukkede test ugen i forvejen for et GP, er der et meget begrænset antal journalister der har adgang. Så medier og sponsorer vil få meget mere for deres penge ved det nye forslag. Men nu skal det debatteres ude i diverse teams, og måske skal der ændres noget inden det bliver vedtaget, hvis det bliver vedtaget.
Men i USA vil de kæmpe for at holde skotten i Team Kool Green. Sagen er den at Franchittis kontrakt udløbet efter denne sæson. Hos Kool Green har man givet et godt tilbud. "Vi har givet ham et rigtig godt tilbud, men vi bliver nødt til at vente og se, fordi vi ved at han taler med andre," siger hans nuværende arbejdsgiver Barry Green.
Franchitti har haft succes i USA, og vundet en del sejre, men i år står han i skyggen af blandt andet Paul Tracy, hans holdkammerat.
Især ser han frem til at Jordan skal køre med Honda næste år. "Det er en meget god nyhed og Eddie Jordan har gjort et stort arbejde for at sikre denne handel de næste fem år. Det giver selvfølgelig en masse kræfter til teamet, men også stor motivation og jeg tror at fremtiden bliver bedre for os," vurderer Trulli.
Få glimt af storform
I år har der kun været glimt af storform. Blandt andet har Monaco været det store højdepunkt - selvom det ikke gav andet end 0 point. "Vi gjorde det godt i Monaco, men nu kæmper vi igen, så vi arbejder hårdt med aerodynamikken på raceren og med det mekaniske," siger Trulli der bekræfter at teamet har nye aerodynamiske dele med i Østrig - og han håber på en gentagelse af den stærke form fra 1997. "Jeg vil gerne gentage min kvalifikation fra 1997 og også min præstation i løbet, hvor jeg førte i godt 30 omgange indtil min motor eksploderede," siger Trulli, der selvfølgelig også håber at materiellet holder hele vejen til mål.
'Jeg bliver også i 2001'
Italieneren er især glad for at arbejde sammen med Eddie Jordan, der har været en vigtig person for at binde teamet sammen. Det giver gode forhold imellem folkene i teamet. "Jeg værdsætter det som Eddie tænker om mig og han ved at jeg værdsætter hvad han gør for teamet og kørerne. På spørgsmålet om han også er hos Jordan i 2001 er svaret: "Helt sikkert - 100 procent. Og måske også i fremtiden - det får vi at se…"
Aviserne har også hævdet, at et flystyrt for en måneds tid siden, hvor en engelsk topjockey var passager, var bestilt arbejde. Englænderne har taget påstandene alvorligt, idet der tidligere har været skandaler i engelsk fodbold, hvor bl.a. Liverpools tidligere målmand, skulle have været involveret i kampe med et aftalt resultat.
Både det franske politi og det engelske Scotland Yard, har foretaget undersøgelser af de to flystyrt og kan nu afvise, at det er sabotage.
Adskillige udtalelser fra engelsk politi og de indblandede havarikommisioner, siger samstemmende, at der ingen forbindelser er mellem de to flystyrt, og at det er meget usandsynligt, at nogle vil sabotere én Learjet, som var den flytype som Coulthard og hans kæreste fløj i. Man finder det også usandsynligt, at nogle vil have alt besværet med at finde mennesker der har adgang til flyet, og forsøge at "overtale" dem til at sabotere flyet. Ydermere er det næsten umuligt at sabotere et fly, som skal starte, for derefter at flyve en lang distance, og så skal et evt. problem lige pludselig opstå. Det havde været væsentligt nemmere med en tidsindstillet bombe.
Hvad der sker i sagen fremover vides ikke. Men i hvert fald er det underligt, at ingen officielle myndigheder, har modtaget nogen som helst oplysninger eller tip om sabotage. Alt har været hævdet og påstået af tabloidpressen.
Det virker som om, Michael Schumacher enten er irriteret over at blive udråbt til verdensmester hele tiden, eller også er han virkelig så saglig, og erfaren i gamet, at han til stadighed, ser sig nødsaget til at dæmpe alle forventninger. I hvert fald uddyber han situationen ved at sige, at så længe beregninger kan vise at andre kan blive verdensmester, ja, så er han ikke favorit. Favorit pladsen er der vel også andre der kan gøre krav på, der er f.eks. to McLaren kører lige efter ham i pointene.
MS: "Når der kun er 8 løb tilbage, så er sandsynligheden for at tabe VM ligeså stor, som at vinde det. Hvis jeg havde vundet 9 sejre i 17 løb, og med nogle andenpladser ind i mellem, var sandsynligheden måske større, men absolut intet er afgjort endnu."
Det er sjovt at se i statistikken i forhold til det han nævner. 9 sejre i én sæson, det er en rekord som han selv har, dog til deling med Nigel Mansell. Han indrømmer dog, at forventningerne er store. Det ser ud til at muligheden for at vinde VM ikke har været større siden Jody Scheckter.
MS: "De seneste år har det været en duel mellem Italien og Tyskland. Ofte har mange sagt, at Fiat-Ferrari havde fordelen i det tekniske i forhold til de tyske konstruktører, forstået på den måde, at Ferrari har altid været hurtige, men har manglet pålidelighed. Nu har vi begge dele, og vi er stolte over at kunne vise begge dele."
Der har været en masse snak og skriverier om, hvad der kunne være galt med Mika Hakkinen. Michael Schumacher mener modsat mange andre, at der egentlig ikke er noget galt med Mika Hakkinen. Og da slet ikke at det skulle være nødvendigt at give ham ferie.
MS: "Jeg tror ikke på at Mika Hakkinen er i vanskeligheder. I øjeblikket tegner det godt for David Coulthard, men det er ikke sikkert, at det er sådan når vi kommer længere hen i sæsonen. Lige nu har de næsten indhentet det forspring som vi havde tidligere. Heldigvis har jeg samlet så meget erfaring i at kæmpe om verdensmesterskabet, at jeg ikke er begyndt at drømme om det endnu."
Dermed blev den test ikke til noget - og nu ser det ud til at de to parter er ved at gå fra hinanden. Grunden til at Webber nægtede at underskrive kontakten, var at den indeholdt dele der vedrørte hans fremtid som kører.
Men Ann Bradshaw har berettet om at det ikke skulle være tilfældet. "Vi har en standard testkontrakt, ligesom alle andre Formel 1-teams, som en kører skal underskrive hvis han skal i vores racer. Mark var ikke glad for en del af ordlyden og nægtede at underskrive," siger Bradshaw.
Fordi kontakten ikke var underskrevet, blev testen med australieren droppet. Hvordan det vil påvirke hans chancer for at blive med teamet - også som juniorkører er ikke kendt, men teamet holder en dør åben.
Det menes at UFA-sport har købt 10% af teamet. UFA-sport har gode kontakter i Tyskland og især til Mercedes, hvor gruppen der ejer UFA-sport arbejder tæt sammen med folkene fra Stuttgart. Derfor ser det ud til at der er bagtanker ved salget af aktierne. Folkene der køber sig ind i Formel 1 er også involveret i fodbold, både i Tyskland og Frankrig hvor de er medejere af topklubber.
Olivier Panis, der her tester for McLaren vil gerne køre grand prix - måske med Jaguar
Foto: Allsport
Men Ron Dennis tager hansken op - de vil ikke lade ham gå uden kamp. Teamchefen ønsker at beholde franskmanden der har stor viden om teamet og som har vist sig at være en stærk testkører. "Han har gjort det rigtig godt for os i år og vi ønsker virkelig at beholde ham i 2001," siger Ron Dennis.
Panis har ikke gået stille med dørene om at han gerne vil lave noget andet end at være testkører - McLaren vil forsøge at modsvare det ved at betale ham klækkeligt for at blive.
Mere om Panis og McLaren i 2001:
18. april 2000 - Panis: "I Formel 1 for at vinde"
26. juni 2000 - Olivier Panis på vej tilbage?
5. juli 2000 - Kampen om Panis
Men den lille franskmand er stædig, og nægter indtil videre at give op. "Hvis jeg ikke var bekymret for vores problemer med at finde en motor, ville jeg være skør. Men jeg giver ikke op, og jeg er ikke klar til at sælge teamet. Som kører, kan man altid bebrejde et eller andet, nu har jeg det fulde ansvar, og det ser jeg ingen problemer i at have. Mit job er at prøve at forberede fremtiden. Det er ikke kun for i år der skal planlægges, men også for de næste 3 - 5 år. Når man er involveret i sådanne ting, er der en stor risiko for, at man mister sin troværdighed, men jeg har været verdensmester 4 gange, og det kan ingen tage fra mig. Kritik ændrer ikke mit liv. Tingene fungerer ikke så godt, men det er ikke noget problem som sådan. Det tog mig 5 år at vinde den første VM titel som kører.
Om sin unge kører, Heidfeld, siger Alain Prost: "Hans indtræden i teamet, var en del af en McLaren handel, og han er en god kører, han har vundet løb i F3, og han er F3000 mester. Han har haft utrolig mange problemer i løbene, og det har ikke gjort det lettere, men modsat har han lavet nogle utrolig gode tests for os. Han skal have tid til at finde sig selv og etablere sig." Med denne udtalelse forsvarer Alain Prost sit unge talent, som mange steder har fået meget kritik.
Men problemet er der stadig med en manglende motor. Det forlyder flere steder fra, at der har været kontakt til Ferrari, der i forvejen er leverandør til Sauber teamet. Jean Todt skulle fornyelig have udtalt, at det måske kunne lade sig gøre at levere til andre udover Sauber. "Vi skal være sikre på, at vi har den menneskelige og den tekniske kapacitet til at gøre det, men først og fremmest skal vi være sikre på, at evt. team har pengene til at betale for det." Det siges, at Sauber betaler i omegnen af $ 25 mill. om året for at få sidste års Ferrari motor. Igen er problemet pengene. Hvis Gauloises trækker sig, skal Prost ud og finde en anden hovedsponsor, som er villig til at betale lige så meget og helst mere.
Moralsk støtte for Alain Prost er der fra Ron Dennis, der dog ved samme lejlighed også ligger nogle realiteter og kendsgerninger for dagen. "Alain prøver at mestre den vanskelige kunst i at være teammanager, og der er ingen tvivl om, at han finder dette vanskeligere end at være kører. For mange mennesker forventer, at hans team hele tiden skal være bedre og bedre, men det går ikke sådan i øjeblikket. Det er kun nogle ganske få teams der vinder løb. F1 er en forretning med kun et lille udbud af pladser. Hvis de store bilmærker ønsker at komme i F1, er de nødt til at købe et team, og det er ikke altid de køber de svageste."