DATO | TEAM | STED |
9. jan. | Arrows-Yamaha | Birmingham |
Midt i jan. | McLaren-Mercedes | Woking |
20. jan. | Minardi-Hart | Pomezia / Faenza |
20. jan. | Tyrrell-Ford | London |
21. jan. | Ligier-Mugen | Monte Carlo |
23. jan | Benetton-Renault | London |
24. jan. | Williams-Renault | Didcot |
Sidst i. jan. | Jordan-Peugeot | London |
?? | Sauber-Petronas | Zurich ?? |
?? | Lola-Ford | ?? |
Det efterlader følgende kører uden "job" : Martin Brundle - Jean Christophe Boullion og Gianni Morbidelli.
Copse Corner bliver lagt om.
Priory, Booklands og Luffield Loop bliver totalt ændret.
Hele banen får ny asfalt.
Hele projektet forventes at koste 4,5 mill pounds.
Men Barnard vil at blive hos Ferrari og udtaler :
" Jeg ønsker at blive i Formel 1, og det vil passe mig godt at arbejde for Ferrari. Men det på nuværende tidspunkt ikke muligt at sige hvilke fremtidsplaner jeg har. Jeg er meget interesseret i et samarbejde med Alain Prost, men det må tiden vise. Lige nu, så håber jeg på et godt samarbejde med Ross Brawn. Jeg tror at han kan tage noget af byrden fra mine skuldre".
Ross Brawn udtaler i forbindelse med sin start hos Ferrari og sit nye samarbejde med Michael Schumacher :
"Vi kender hinanden godt, og vi har tidligere haft et godt og konstruktivt samarbejde, men Michael Schumacher var ikke grunden til at jeg tog jobbet hod Ferrari. Jeg tog jobbet fordi det var en stor udfordring. Så simpelt er det ! Lige nu ser jeg frem til et godt samarbejde med John Barnard og de øvrige i teamet. Jeg ser mange nye muligheder allerede".