Pitsladder


Sitet opdateres ikke længere med nyheder.
Læs dem i stedet på Motorsporten.dk

Ældre Dato Nyere    Indeks

 
10.7.1997
 Wurz kører igen.
 Lotus tilbage i 1999.
 Ny motor til Stewart.
 
9.7.1997
 Løb på Estoril indtil 2002.
 Fontana igen igen.
 

Hop til top10.7.1997

Wurz kører igen.

Østrigeren Gerhard Berger er stadig ikke rask nok til at stille op i det Engelske Grand Prix, så det bliver igen Alexander Wurz der skal køre i Benetton raceren.
Det bliver Alexander Wurz 3. start i træk.


Hop til top
Lotus tilbage i 1999.

Team Lotus vender tilbage til Formel 1 i år 1999 hvis det står til teamets leder David Hunt (bror til den afdøde racerkører James Hunt).

David Hunt udtaler:
Vi er stolte af at kunne meddele de millioner af trofaste Lotus fans over hele verden at vi er på vej tilbage til Formel 1. Vores økonomiske side udvikler sig meget tilfredsstillende og samarbejdet med vores forskellige partenere vil blive offentligtgjort meget snart. Vi har altid sagt at vi ikke ville komme tilbage til Formel 1 før den økonomiske side var helt sikker og det er den nu.

Det var Colin Chapman der grundlagde Lotus teamet, og de var med i Formel 1 indtil 1994.


Hop til top
Ny motor til Stewart.

Stewart teamet med Rubens Barrichello og Jan Magnussen i deres vogne, stiller op til Grand Prix'et i england med en ny Ford Zetec R V-10 Version 7 motor. Den skulle have flere hestekræfter og være mere smidig.
 

Hop til top9.7.1997

Løb på Estoril indtil 2002.

Den Portugisiske regering der nu ejer majoriteten af Estoril banen, er blevet garranteret at der vil blive afholdt Grand Prix løb på banen indtil år 2002.
Der er stadig intet nyt om et eventuelt løb i år.


Hop til top
Fontana igen igen.

Den 22 årige argentiner Noberto Fontana skal alligevel køre for Sauber teamet i det Engelske Grand Prix denne weekend.
Grunden til at Sauber teamet har taget Noberto Fontana ind igen er at der er en regel om at der kun må være tre kører pr. vogn pr. sæson.
Og af de tre kører der har kørt i Sauber raceren i denne sæson er han den eneste der er både rask og ledig.

 

Hop til top Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk