McLaren Mercedes
Mika Hakkinen:
Det var godt at vi fik muligheden for at teste både under våde og tørre forhold, og det var ingen overraskelse at banen var meget glat i regnvejret i morges. Vi fik afprøvet nogle gode setup's på raceren, og jeg er meget optimistisk til imorgen.
David Coulthard:
Det var en interessant dag, med både en våd og en tør session. Vi arbejdede meget med at begrænse nogle problemer med overstyring, men alt i alt er jeg tilfreds med dagens resultat og jeg ser frem til imorgen.
Ron Dennis:
Jeg er helt tilfreds med de fremskridt vi har gjort idag. Som sædvanlig så skifter Hungaroring hele tiden karakter, så derfor er jeg meget tilfreds med at slutte med begge racerer i front.
Norbert Haug:
Vi havde to gode sessions, en våd og en tør, og vi har nu gode setup's for begge typer af løb. Det er meget vigtigt at kvalificere sig i front her i Ungarn hvis man skal have en chance for at vinde, så vi vil benytte de frie træninger i morgen til at finde et godt kvalifikations setup, som forhåbentlig vil give os samme resultat som i dagens fri træninger.
Ferrari
Jean Todt:
Dagens frie træninger var usædvanlige på grund af regn i den første time, så vi arbejdede med regn- og tørvejrs setup. Vi er endnu ikke færdige med tørvejrs setupet. Vognene viste godt potentiale og der er stadig muligheder for forbedringer.
Michael Schumacher:
I formiddags viste vi at Goodyear's regndæk er suveræne i kraftig regn. Hvor imod det ikke gik helt så godt når banen kun var fugtig. Og i eftermiddags viste vi at vi nu er meget mere konkurrance dygtige end på Hockenheim. Afstanden op til de første er meget lille.
Eddie Irvine:
Det var en svær dag. Det var hårdt at køre over alle bumpene og kerberne. I svinget efter den ujævne nedkørsel var jeg nødt til at dreje der hvor jeg troede at svinget var, da jeg ikke kunne se tydeligt på grund af at raceren hoppede så meget. Vi må arbejde meget hårdt på at finde løsningen på dette problem. Dækkene var OK og racerens ballance er også meget fin. Banen var i endnu dårligere stand en den plejer på grund af at regnen vaskede den smyle gummi der var på banen af.
Jordan Mugen
Damon Hill:
Jeg mener at der er mere tilbage i raceren end vi kunne få frem idag, og det er meget possitivt da vi allerede nu ser konkurrance dygtige ud. Raceren er lidt urolig hen over ujævnhederne og behøver lidt mere fintuning for at være helt i ballance. Vi er kun 7/10 sek. bagefter, og hvis vi får klaret de småproblemer som vi har tror jeg vi vinder mindst 1 sek. Jeg regner med at kunne kvalificere mig i top seks i morgen og er meget optimistisk i den forbindelse.
Ralf Schumacher:
Jeg havde store problemer med både vejgreb og understyring idag, og det kostede meget tid. Men nu kigger vi på de indsamlede data, samt sender dem hjem til fabrikken i Silverstone så ingeniørerne der kan analysere dem, og jeg regner med at få problemerne løst til i morgen. Men alligevel, hvis man sammenligner dagens resultat med andre baner hvor vi kører med meget downforce, så har vi gjort store fremskridt.
Stewart Ford
Paul Stewart:
Det var en meget produktiv dag for teamet. Det vi brugte mest tid på var at overvinde problemerne med den meget glatte bane. Det er meget afgørende for bilens setup. Vi kørte kun lidt i formiddags, så vi skulle virkelig køre mange omgange her i eftermiddag. men alligevel ser vi frem til kvalifikationen med possitive øjne på grund af dagens resultate