Det er ofte sådan at når først en har, så er der flere der også vil ha'. Sådan er det tilsyneladende også i Indien, hvor der i dag er et møde igang i Mumbai, hvor repræsentanter fra delstatsregerinen mødes med en gruppe mulige interessenter for at forelægge planerne om en Grand Prix i Mumbai.
Det er et egentligt opstartsmøde hvor man skal drøfte mulighederne for at anlægge en bane. Man har fundet et stort egnet område som man vil bruge til dette formål. Det forlyder dog fra lokale medier, at man først skal være enige på dagens møde før man går videre. Man har dog allerede haft kontakt med en lang række konsulenter som skal undersøge mulighederne og især de økonomiske, for at det er forsvarligt at bygge en ny bane.
Konsulenterne skal udover det økonomiske aspekt især undersøge hvilke muligheder der er i forhold til den lokale infrastruktur i området. Foreløbig er delstatsregeringen foregangsgruppe for projektet, men man udelukker ikke at private erhvervsinvestorer kan komme ind i billedet. Først skal mødet i dag overståes og dernæst skal man afvente en rapport fra konsulentgruppen inden man går videre.
En hel del forlydender om at det kommende koreanske Grand Prix ikke bliver til noget, da byggeriet tilsyneladende har visse problemer, har fået Bernie Ecclestone til at lede efter et alternativ såfremt banen i Korea ikke bliver klar.
Således er det kommet frem at baneejerne af Motorland Aragon i Spanien har fået tilbudt at afholde et Grand Prix som afløser for det koreanske Grand Prix. Ifølge spanske medier har man dog takket nej til tilbuddet.
Officielt siger baneledelsen at det kun er rygter, men et af de spanske medier har talt med en unavngiven ansat i administrationen på banen, som siger at man gerne vil, men at prisen er alt for høj. Bernie Ecclestones økonomiske krav skulle angiveligt være det samme som til alle andre arrangører, nemlig i størrelsesordenen 22 millioner €uro.
Det har man endnu ikke mulighed for at finansere på den forholdsvis nye bane. Ifølge kilden vil det være at skrive under på sin egen dødsdom. Lige nu er man yderst tilfredse med at have fået en afdeling i MotoGP verdensmesterskabet.
11 Grand Prix sejre har Rubens Barrichello foreløbig hentet, spørgsmålet er om der kommer flere. Det kræver først og fremmest at han har et team at køre for, og efterhånden er der meget der indikerer at han får sin nuværende kontrakt med Williams teamet forlænget - sandsynligvis med endnu et år.
Med egne siger han at sandsynligheden for endnu en sæson hos Williams er sandsynlig og også meget naturlig idet han har været meget involveret i udviklingen af både dette års racer, og er taget med på råd omkring visse områder i udviklingen af næste sæsons racer.
Rubens Barrichello tilføjer at fra det øjeblik man tog en beslutning om hvordan dette års racer skulle videreudvikles, er mange følsomme områder faldet på plads både for teamet og ham selv, samt at forbedringerne er kommet begge kørere til gavn. Han tilføjer dog også at det er svært at sige hvornår Williams teamet vil vinde igen, men at tingene i øjeblikket går den rigtige vej.