Hans største ønske for 2001 sæsonen er at komme til England og deltage i Formel Renault serien.
Men for at det skal kunne lykkedes så skal der flere sponsorere til, end der er lovning på i øjeblikket.
Tilgengæld så har han allerede to andre tilbud på hånden, dels et DTC tilbud i en BMW racer, samt et tilbud om at køre Formel Renault i Danmark, hvis klassen kommer op at stå.
Men intet er afgjort endnu.
Den nye præsident for CART, Joseph Heitzler, annoncerede dette i forbindelse med 'Media Sneak Preview' arrangementet på California Speedway i Fontana.
De to andre CART løb i Canada i henholdsvis Toronto og Vancouver hører i forvejen til blandt de mest populære motorsportsbegivenheder i landet.
Sidste år var det samlede tilskuertal til begge disse løb på næste 330.000. Nu kan de canadiske fans altså se frem til endnu et løb.
Udover at CART altså vender tilbage til Montreal, så er der selvfølgelig en ekstra kuriøsitet ved denne nyhed - og det er selvfølgelig, at Formel 1 jo også kører på selvsamme bane. Derfor bliver der nu for første gang mulighed for at se, hvor stor forskel der er på omgangstiderne. Der er nok ingen tvivl om, at F1 bilerne (især McLaren og Ferrari) vil køre de hurtigste omgangstider, men forskellen vil nok ikke være særlig stor.