Det vil være ærgerligt hvis Spa ikke er med i Formel 1, da det for kørere og tilskuere er en af verdens bedste og mest udfordrende baner. Hvis det så endelig skulle være: Kunne man så ikke droppe det franske grand prix på Magny-Cours? Løbene på den franske bane har aldrig været rigtig spændende!
Craig Pollock var i sine ord til verdenspressen fremme med de samme forhåbninger som vi før har hørt. Teamet havde bygget en racer fra bunden - og i de allerbedste faciliteter. "Så nu er vi klar til at gå efter Formel 1-VM," fortalte han med stor stolthed. Teamets racere er blevet designet under ledelse af australieren Malcolm Oastler der tidligere har været en af de store bagmænd bag Reynards succesracere. Designet fandt sted ved hjælp af de nyeste CAD-programmer som stort set alle teams benytter i dag. Samtidig har teamet brugt over 1.500 timer i vindtunneller med en model i halv størrelse. En af de vigtige designere af BAR-teamet. Adrian Reynard bliver teknisk direktør.
BAR er nye i Formel 1, men det har ikke skræmt dem. De er fremme med store ord om succes og sejre allerede i debutsæsonen, og går ikke af vejen for FIAs sponsorreglement. De vil vinde!