Pitsladder


Sitet opdateres ikke længere med nyheder.
Læs dem i stedet på Motorsporten.dk

Ældre Dato Nyere    Indeks

 
21.10.1997
 Watt i Formel 1?
 
20.10.1997
 Ferrari 1998 model.
 Verstappen skifter branche.
 Kristensen til Prost?
 Dome er ikke "død".
 Ferrari shakedown.
 

Hop til top21.10.1997

Watt i Formel 1?

Jason Watt's manager forhandler i øjeblikket med Tyrrell teamet om et kører/testkører plads i teamet, og samtidig forhandles der med Benetton om en plads som testkører der. Det er med Carsten Ree's millioner i ryggen at det måske er muligt at skaffe Jason Watt den plads i Formel 1 som han fortjener.
 

Hop til top20.10.1997

Ferrari 1998 model.

Ferrari teamet oplyser at deres 1998 model er næsten klar, og man regner med at begynde testkørslerne i slutningen af november.


Hop til top
Verstappen skifter branche.

Jos Verstappen der endnu ikke har skrevet kontrakt for næste sæson, starter nu sit eget rejsebureau op. Der er tale om at han vil sælge rejser til motorsportsarrangementer. Det forlyder at firmaet skal hedde "Jos Verstappen Reizen".


Hop til top
Kristensen til Prost?

Prost Grand Prix vil hyre en ny testkører til næste sæson. En af kandidaterne til denne plads er danske Tom Kristensen, hvis manager i øjeblikket forhandler med teamet.


Hop til top
Dome er ikke "død".

Dome teamet der har trukket deres tilmelding til 1998 sæsonen tilbage, får nu "pustet nyt liv i kludene" af Honda. Honda fabrikken øger sit arrangement med Dome teamet, og satser på debut i 1999.

Dome teamet arbejder allerede meget sammen med Honda, hvor de deltager i følgende klasser:
JTCC-serien med Honda Accord.
JGTC-serien med Honda NSX.
Japanske F3 mesterskab med Mugen-Honda motore.
Formula Nippon (F3000) med Mugen-Honda motore.


Hop til top
Ferrari shakedown.

Ferrari teamet kørte idag den sidste "shakedown" på de racere der skal benyttes i Europas Grand Prix på Jerez banen i Spanien i den kommende weekend.

Nicola Larini kørte ialt 29 omgange med de tre racere og hans bedste tid blev 1:01,046.
 

Hop til top Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk