Dr. Adrian Reynard, teknisk direktør: "Jeg er meget tilfreds med den måde materiellet kører, men frem for alt er jeg glad for det hold af personer som har udvist en utrolig begejstring - nogle fik kun få timers søvn i de to sidste nætter. De arbejdede utroligt sammen. Moralen er høj, hvilket reflekteres tydeligt i resultatet."
Robert Synge, testteam manager: "Vi havde et mindre problem i går med koblingen... som gjorde at vi måtte stoppe tidligt klokken 16:30. Jeg vil kalde det en forklædt velsignelse, da det gav os rigelig tid til at forberede bilen til denne morgen og have den bygget og kørende så den rykkede op i tidstabellen. Som et resultat, var vi i stand til at køre stærkere end to af topteamsene. Det er en meget opmuntrende præstation. Holdbarheden på denne prototype er en hyldest til de mange folk der har bygget den."
Jean-Christophe Boullion: "Jeg havde en utrolig tid til morgen. Jeg var spændt på at få grønt lys og presse bilen. Bilen opførte sig rigtig godt og har en god balance. Teamet har tydeligvis gjort et godt stykke arbejde for at blive fri for tidligere problemer med understyring og overstyring. Den mangler stadig noget downforce, en meget vigtig faktor på denne bane, men det giver en indtryk af hvor meget hurtigere vi vil være med det nye chassis."
Olivier Boutron, Supertec: "Vores hovedmål med denne test i Barcelona var at sikre os at bilen reagerede godt til motoren og at det nye British American Racing luftkølings- og hydrauliksystem var kompatibelt med Supertec-motoren. Alle hos Supertec Sports er meget tilfredse med de resultater vi fik gennem de sidste tre dage og er ekstremt optimistiske med fremtiden. British American Racing har allerede vist os at de vil være en ny faktor i Formel 1 som man skal holde øje med i Formel 1-sæsonen 1999. Vi er meget stolte af at samarbejde med det nye team."