Et andet team der også vil teste er Stewart - og de bliver heller ikke klar med deres model i år, men vil alligevel benytte tiden til at teste nye komponenter og vise Johnny Herbert frem for pressen. Teamets bagland er blevet yderligere styrket efter at Gary Anderson har fået ansvaret for designet. Den nye SF3-racer skulle ikke byde på revolutionerende nyheder, men Anderson har nogle gode ideer med fra hans tidligere team, Jordan.
Flere teams kommer også ud og køre og på formel-1.dk vil vi løbende følge teams'enes tests rundt om i Europa.
Han havde følgende bemærkninger til nogle nye Alt-vejrs-dæk: " Startende i 2001 kommer der et Alt-vejrs-dæk, som skal bruges" og fortsatte: "De nuværende dæk tillader alt for høje hastigheder".
Den endelige beslutning om brugen af Alt-vejrs-dæk afhænger af udfaldet på nogle tests, der udføres på Monza. Her har den tidligere Ferrari partner, det italienske oliefirma Agip, udviklet en ny banebelægning, der dræner specielt godt, således at pytter undgås. Det er meningen, at det stykke på 650 meter af den gamle oval, der ligger parallelt med den eksisterende langside, i januar forsøgsvis skal udlægges med det nye banemateriale. Hvis forsøgene og testene falder heldigt ud, kan man nå at have hele den nuværende bane lagt om til det italienske Grand Prix i september.
Mosley kom afslutningsvis i interviewet med følgende kommentar: "Hvis Ecclestone skulle beslutte at trække sig tilbage, vil den tidligere Ferrari teamchef Marco Piccinini være den første kandidat, til at erstatte ham" . Italieneren er i dag medlem af de otte FIA senater og fungerer som FIA's præsident for motorsport". Piccinini var teamboss hos Ferrari fra 1978 til Enzo Ferrari's død i 1988.