Frank Williams tilføjede, at han samtidig er glad for den anerkendelsen af teamets indsats og udbytte i Formel 1,der ligger i modtagelsen af ærestitlen.
Williams teamet startede i det små, og er i dag et "multi million pound " firma med flere hundrede ansatte. Eller som Frank selv tidligere har indrømmet det: " I begyndelsen var der kun mig og kreditorerne" Teamets succeshistorie startede for snart 20 år siden i 1979, da de vandt det første Grand Prix. Fra da af er det stort set gået slag-i-slag med 9 konstruktørers og 6 kørers verdensmesterskaber.
Kritikken af personen Frank Williams har det ikke skottet på for sin hensynsløse behandling af kørererne. Senest har Heinz Harald Frentzen, der forlod teamet ved sæsonens afslutning, været ude med rivejernet: "Frank Williams har dårligt menneskekundskab og kender ikke til at lede de kørere, der kører for ham" . Det lader dog ikke til at påvirke Frank, nu Sir Frank Williams, der havde følgende kommentar til sit omdømme: "Jeg er her ikke på grund af kørerne. Jeg er her for at glæde mig selv og for at få et udkomme. Kørere kommer og går; men teams'ene vil bestå for altid".
I følge mennesker med forstand på den slags ting, har Franks nye ærestitel ladet vente på sig i alt for lang tid. Ironisk nok kom udnævnelsen ved slutningen af den mest skuffende sæson i teamets historie.
" Tid på banen er af afgørende betydning i øjeblikket " udtalte testleder Robert Synge og forsatte: " Teamet har brug at lære hvordan bilen reagerer. Holdarbejde er vitalt for at have succes i Formel 1, og BAR ønsker at forvise sig om, at de ansatte lever op til forventninger. Mandskabet har også brug for at vide, hvordan det arbejder sammen".
Adskillige teams genoptager testarbejdet den 10. Januar og det forventes at Jacques Villeneuve er bag rattet BAR raceren. Han forventer til gengæld testene bliver problemfrie, og de ikke skal genopleve de samme fejl som på Barcelona før jul. Han udtrykte det selv således: "Det er væsentligste er at de ikke sker anden gang og mindst af alt, når vi vender tilbage for at teste i januar"
"Det er jo ikke en helt almindelig gadebil. Tyvene har været nød til at have en Lastbil, og ca. 10 mand til at løfte den derop " siger David Hunt, managing director for Team Lotus. "Jeg tror at det er en rig samler som har den." Der er kun bygget 4 Lotus 102B chassis.