Mario Andretti, som tidligere har vunder både Formel-1, CART og Indy 500, trak sig ellers tilbage fra sin aktive karriere i 1994. Men han aldrig har vundet Le Mans på trods af sine syv forsøg, og har han derfor stadigvæk stor interesse i dette løb. Efter han "gik på pension" har han da også kørt Le Mans og hans deltagelse i 1995 sikrede ham da også en anden plads. Men sejren udebliver stadigvæk, og det skal samarbejdet med Don Panoz gøre bod på.
Udover Andretti og Magnussen, kommer holdet på Le Mans til at bestå af David Brabham, Johnny O'Connell, Hiroki Katoh og Klaus Graf.
Efter at have skrevet kontrakt med Andretti sagde Don Panoz: "Det er ikke hver dag du får en legende med på dit hold, og det er en fantastisk følelse! Tilføjelsen af Marios til vores "kørerstald" gør at vi for alvor er et hold man skal regne med til dette års Le Mans, og jeg er meget smigret over at han [Andretti] bestemte sig for vores hold. Vi er trods alt forholdsvis nye indenfor sportsvogns løb, men han har besøgt os og mødt alle medarbejderne, og vores mesterskabstitler i løbet af de sidste tre år taler trods alt også for sig selv".
Efter Andretti, som efterhånden er 59 år gammel, havde prøvet Panoz raceren sagde han: "Jeg synes virkeligt godt om bilen - den var sjov at køre, og reagerede fint på de ændringer vi fortog på den, selvom det var svært at holde dækkene varme på grund af det kolde vejr. Panoz teamet arbejder godt sammen, og jeg havde det godt med alle på holdet allerede efter første "goddag". Hvad der er endnu vigtigere er, at de alle er stærkt motiverede for at vinde Le Mans. Sejren på Le Mans har end så længe undsluppet mig, men jeg er sikker på at Don kan levere den "pakke" der skal til for at nå mit mål".
Det vides endnu ikke om der bliver Jan Magnussen der skal køre med Andretti på Le Mans banen, men Andrettis erfaring og Jans energi og hurtighed lyder umiddelbart ikke som en dårlig løsning. Under alle omstændigheder tyder alt på, at Jan får David Brabham som makker i the American Le Mans Series, hvilket nok må siges at være til Jans fordel, da hans makker fra sidste år, Johnny O'Connell, viste sig at være en smule ustabil i sin kørsel.
Jason fik DASUs gyldne ternede flag som er det fornemste hæderstegn som unionen har. Det sker efter hans flotte præstationer, blandt andet en flot afslutning på sidste års Forme 3000-sæson. Derudover modtog Jason også en pris for sin karriere der begyndte i karting. C.C. Hansen ser frem til at Jason Watt i fremtiden stadig er ligeså populær og at han kan være med til at rådgive de kommende unge danske talenter og Jason er villig til at give det tilbage som han har fået, nemlig erfaring.