Men der spekuleres også i at teamet i det mindste vil forsøge at følge det nuværende budgetniveau som de store etablerede teams jonglerer med. Flere af de andre teams venter med stor spænding på hvor meget Honda vil lægge i deres entre til Formel 1, og det kan måske gøre det endnu dyrere at være med i Formel 1 hvis det bliver megasummer som der budgetteres med i fremtiden.
Yderligere er Toyota måske også på vej i Formel 1 med deres eget team, men kan få problemer i forhold til den nuværende Concorde-aftale med de nuværende teams. Der gættes på at de måske vil købe et af de mindre teams, men dette er efterhånden ved at være umuligt når man ser på ejerforholdene i de mulige teams. Måske kan de derfor blive nødsaget til at gå ind i Formel 1 som samarbejdspartner med et etableret team, og der gættes på at Benetton kunne være en mulighed eftersom de er meget utilfredse med de nuværende Supertech-motorer som kan være på vej ud af Formel 1 indenfor meget kort tid - selvom blandt andet Arrows har været meget interesseret i Briatores motorer.
Om ikke andet har vi i dag en helt anden fordeling af magten i Formel 1. De seneste års udviklingen bekræfter at det er motorleverandørerne der i mange tilfælde er de mest dominerende i flere teams, og denne udvikling kan meget vel fortsætte de kommende år.
Onsdagens tider fra Magny-Cours
Kører | Team | Tid |
H.-H. Frentzen | Jordan | 1m 18,02 sek. |
Damon Hill | Jordan | 1m 18,14 sek. |
Olivier Panis | Prost | 1m 18,58 sek. |
Jarno Trulli | Prost | 1m 19,67 sek. |
Pedro Diniz | Sauber | 1m 20,70 sek. |