|
Tid | Hændelse |
|
17:00 |
Så tændte de grønne lamper, og dagen anden fri træning er igang. |
|
17:01 |
Banetemperaturen er i øjeblikket 39 C. og ingen har tilsyneladende lyst til at vre&aeli de første på banen her i den anden fri træning.g; |
|
17:02 |
Villeneuve, Button, McNish og Webber kører nu ud på banen. |
|
17:03 |
Barrichello på banen. |
|
17:06 |
Barrichello - 1:16,523 - 2. pladsen.
Yoong - 1:20,254 - 22. pl.
Sato spinder og de gule flag er fremme. |
|
17:10 |
Montoya - 1:17,081 - 6. pl. de la Rosa - 1:18,108 - 17. pl. |
|
17:12 |
Panis - 1:17,340 - 12. pl.
Montoya - 1:17,071 - 6. pl. |
|
17:15 |
Villeneuve - 1:16,809 - 5. pl.
Irvine - 1:18,202 - 19. pl. Webber - 1:18,417 - 21. pl.
Fisichella - 1:16,539 - 3. pl. |
|
17:18 |
Salo - 1:18,216 - 20. pl.
Coulthard - 1:15,301 - 206,005 km/t. Det sikre ham første pladsen i øjeblikket.
Massa - 1:16,732 - 7. pl. |
AN Årets 3. løb, Brasiliens Grand Prix, er nu ved at løbe af stablen, og her i den første fri træning får vi at se om det stadig er Ferrari og Williams kørerne der er de dominernede, ligesom de har været det i de to foregående Grand Prix'er.
Vejret her til dagens første fri træning højt solskin og asfalt temperaturen er her før starten på 37 C.
1. fri træning:
|
Tid | Hændelse |
|
14:58 |
De to Jordan kørere holder allerede klar ved pitudkørslen, og flere andre kørere er på ved ned gennem pitlane. |
|
15:00 |
Så tændes de grønne lamper, og kørerne har nu 60 minutters banetid foran sig. |
|
15:01 |
Der er allerede nu 15 vogne på banen. Fisichella, Sato, Webber, Massa, Irvine, Yoong, Trulli, Bernoldi, Ralf, de la Rosa, Frentzen, Villeneue, Salo, Cuolthard og McNish.
|
|
15:02 |
Så er også Montoya, Heidfeld og Raikkonen på banen. |
|
15:05 |
Alle kørerne er nu tilbage i pitten, og de eneste der endnu ikke har været på banen er de to Ferrari kørere samt Button. |
|
15:06 |
Button på banen. Barrichello på banen. |
|
15:08 |
Sato ud på banen igen. |
|
15:10 |
Dagens første tider: Sato - 1:22,039 Webber - 1:22,740 McNish - 1:23,404Yoong på banen.
|
|
15:11 |
Michael Schumacher på banen.
Sato - 1AN
28.3.2002
Jaguar Racing har ansat den tidligere chef for Renault aerodynamiske afdeling Ben Agathangelou. Ben Agathangelou første opgave er at få løst de problemer der er med Jaguars genstridige R3. Ben Agathangelou skal starte til maj i hans nye stilling, og med åbningen af Jaguars nye vindtunnel i Bicester i næste uge, så har Ben Agathangelou fået et godt redskab til at forbedre de ændringer der skal laves på den aerodynamiske side af R3 modellen. Gunther Steiner Teknisk direktør: " Ben vil bringe ny viden og erfaring til teamet. Det eneste vi mangler at få forbedret i vores grundpakke er vores aerodynamik på raceren. Og med den nye vindtunnel, skulle vi gerne snart kunne være klar med nogle forbedringer til R3'eren. Vores klare mål for fremtiden er at være i top 3 hver gang. Der er ikke den store forskel mellem de motorer, dæk og andre småting som der bliver brugt i dag. Forskellen var meget større for nogle få år siden. Hvis man skal kunne udnytte alle tingene optimalt, så er man nødt til at have en racer som er helt up to date hvad angår aerodynamiske del af raceren, og med ansættelsen af Ben, så er vi kommet langt i den rigtige retning. I starten vil vi bruge vindtunnelen 16 timer i døgnet i 6 dagen om ugen. Senere skal den bruges 24 timer i døgnet i 6 dagen om ugen, for at kunne indfri de mål vil har stillet til os selv." BKP Der går rygter om at Charles Nickerson og Tom Walkinshaw havde forsøgt at tilmelde deres nye team, Phoenix, til Brasiliens Grand Prix, men repræsentanter for løbsledelsen i Brasilien oplyser nu at de ikke har fået nogen ansøgning fra teamet om at stille op i weekendens løb på Interlagos banen.
Det forlyder at Phoenix teamet havde tilmeldt de to racere med Tarso Marques og Gaston Mazzacane som kørere. AN
Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk
| |