Pitsladder


Sitet opdateres ikke længere med nyheder.
Læs dem i stedet på Motorsporten.dk

Ældre Dato Nyere    Indeks

 
10.4.1998
 Argentinas Grand Prix - 1. fri træning
 
7.4.1998
 Ny motor til Stewart
 Ny Williams racer
 

Hop til top10.4.1998

Argentinas Grand Prix - 1. fri træning

1. fri træning
Det ser efter den første dagens to frie træningskørsler, ud til at McLaren's store dominans er ved at blive brudt.
David Coulthard sluttede på 2. pladsen og Mika Hakkinen "kun" på 8. pladsen.

Resultatet af den 1. fri træning:
Nr.KørerTid
1Michael Schumacher1:29,336
2David Coulthard1:29,442
3Jacques Villeneuve1:29,610
4Eddie Irvine1:30,149
5Heinz-Harald Frentzen1:30,317
6Ralf Schumacher1:30,545
11Rubens Barrichello1:32,086
16Jan Magnussen1:33,007
Set med danske øjne så ligger Jan Magnussen på 16. pladsen, 3,671 sek. efter Michael Schumacher på 1. pladsen og 0,921 sek. efter Rubens Barrichello på 11. pladsen.

2. fri træning
I den anden af dagens fri træningskørsler, så det ud til at McLaren teamet igen er ved at få styr over tingene, deres to kørere sluttede på henholdsvis 1. og 3. pladsen.
Men mest overraskende er det nok at se Takagi på en flot 7. plads i sin Tyrrell racer med "gammel" Ford motor.

Resultatet af den 2. fri træning:
Nr.KørerTid
1David Coulthard1:28,130
2Michael Schumacher1:29,114
3Mika Hakkinen1:29,488
4Jacques Villeneuve1:29,610
5Eddie Irvine1:29,781
6Ralf Schumacher1:29,845
11Rubens Barrichello1:31,727
16Jan Magnussen1:34,829
Jan Magnussen er på 22. pladsenen suverænt sidst over 1 sek. efter nr. 21. Han er 6,699 sek. efter David Coulthard på 1. pladsen og 3,102 sek. efter sin teammate Rubens Barrichello som er på 15. pladsen.

AN  


 

Hop til top7.4.1998

Ny motor til Stewart

Ford har leveret en ny udgave af deres V-10'er til Stewart teamet som de skal benytte i det Argentinske Grand Prix denne weekend.
Ford kalder denne motor for Zetech-R V10 Serie 3 "Evolution".
AN  


Hop til top
Ny Williams racer

Williams teamet stiller op til weekendens Grand Prix i Argentina med en ny racer.
Der er tale om en Williams FW20 med kortere aksel afstand, dette mener teamet skulle give dem en fordel på den meget kurverige bane.
AN  


 

Hop til top Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk