Rubens Barrichello:
Car no. 18: SF-2/01 Laps: 22 Best time: 1:30.849
"Vi er stadig alt for langt fra det ideelle set-up, hvilket er meget deprimerende. Vi lavede nogle ændringer på bilen efter morgenens session, men det havde ikke den virkning som vi havde forventet."
Jan Magnussen:
Car no.19: SF-2/03 Laps: 17 Best time: 1:32.196
"Det er tydeligt at jeg ikke er tilfreds med dagens sessions. Vi prøvede to forskellige set-ups, men ingen af dem så ud til at fungere. Det største problem med bilen er, at den er meget urolig på vej ud af svingene og som et resultat heraf mister vi vejgreb. Vi er nød til at sætte os ned og studere data?ene fra de to sessions, for at finde ud af, hvor vi kan forbedre bilen."
T-car: SF-2/02
Jarno Trulli:
"Vi eksperimenterede med et nyt set-up her til morgen, hvilket viste ikke helt at passe til denne her bane. Så i den anden session vendte vi tilbage til til det mere traditionelle set-up. Uheldigvis fik jeg problemer med min kobling så jeg fik ikke kørt så mange omgange, og konsekvensen heraf er at vi ikke reelt ved hvor hurtig bilen er i morgen."
Alain Prost:
"For første gang i år, har vi været i stand til at køre mange omgange med begge biler, Olivier's kørsel viser at vores biler er ved at være hurtige. Vi er nød til at finde mere traction og det vil vi arbejde på inden morgendagens kvalifikation. På den positive side, kan vi se at bilerne er
blevet mere stabile, og det betyder at vi har mere tid til at finde det rigtige set-up."
Pierre Michele Fauconnier, Peugeot's sports direktør:
"Det var en rigtig god session for Olivier, uden nogen form for mekaniske problemer. Det gav ham tid til at arbejde full-time på set-up?s til løbet.
Jarno?s bil var langt mere nervøs, hvilket gav sig udslag i at bagenden på bilen var meget ustabil. Han sluttede med at få problemer med koblingen. Vi kender ikke grunden til Jarno?s problemer før de er blevet undersøgt nærmere."