Rygterne afvises imidlertid af Mercedes, men eftersom mange af de store koncerner har fusioneret er det ikke utænkeligt at man kan opleve ændringer i motornavnene. Blandt andet har det været nævnt at Ford ville ændre deres navn til Jaguar for netop også at skaffe sig mere PR.
Testtiderne fra Barcelona, fredag den 21 maj:
Kører | Team | Tid |
Mika Hakkinen | McLaren | 1.21,673 |
Michael Schumacher | Ferrari | 1.21,815 |
Damon Hill | Jordan | 1.22,319 |
David Coulthard | McLaren | 1.22,377 |
Olivier Panis | Prost | 1.22,386 |
Heinz-Harald Frentzen | Jordan | 1.22,462 |
Ralf Schumacher | Williams | 1.22,716 |
Jarno Trulli | Prost | 1.22,729 |
Pedro Diniz | Sauber | 1.22,740 |
Jean Alesi | Sauber | 1.23,109 |
Jacques Villeneuve | BB Selvom BAR løb med Honda-motorerne så blev Jordan ikke skubbet helt ud på sidelinien. Teamet forlængede aftalen med Mugen-Honda til at løbe yderligere to år. Honda kommer til at stå for udviklingen af motorerne - med Mugen som leverandør. "Det er godt nyt for Jordan Grand Prix," siger en lykkelig Eddie Jordan der på det seneste har været en hel del anspændt når snakken gik på
hvem der skulle have Honda som leverandør til næste år. "Den kombinerede levering fra Honda og Mugen med en lige leveringsstatus indtil slutningen af år 2001 giver teamet den stabilietet som det
kræver at levere en endnu stærkere præstation i VM," siger teamchefen der glæder sig over at samarbejdet fortsætter. Det var med Mugen-Honda at teamet kørte sig til deres første sejr på Spa i 1998. Dermed er fremtiden for de næste par blevet sikret for Jordan og de kan nu koncentrere sig om at gøre et godt og forsøge at blive nr. 3 i konstruktørernes VM. Eddie Jordan forventer at hans team og BAR får de samme vilkår - men hos BAR mener man at de har førsteret. Så der kan komme lidt ballade om hvordan den faktiske status vil blive.BB Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk
|