de la Rosa: "Jeg er lykkelig for at have scoret mit første point for Jaguar. Jeg pressede meget hårdt gennem hele løbet fordi jeg var på en to stops strategi. Bilen gav mig ingen problemer, og med undtagelse af de Schumacher brødre, var min hastighed rimelig meget det samme, som resten af feltet. Min eneste bekymring var om dækkene ville holde, og jeg måtte faktisk kæmpe lidt med vejgrebet på de bageste dæk, men mod slutningen blev det heldigvis bedre".
Irvine: "Vi ændrede bilen drastisk natten før løbet, på den måde, at den så var, som den burde have været hele vejen igennem. Bilen føltes fantastisk i opvarmningen om morgenen, og derfor er det skuffende at skulle udgå på den måde det skete. Jeg prøvede at komme forbi Heidfeld på indersiden, igennem sving tre, og han drejede ind i ideallinjen, og vi kolliderede. Når man starter som nr. 15 har man ikke ret meget andet valg, end at køre hårdt på, og det var hvad jeg gjorde. Jeg påtager mig to-trediedele af skylden for det uheld. Intet andet end hvad man kan forvente i et racerløb".
Bobby Rahal: Det er pragtfuldt at score point i to løb i træk, men derfor var vi nu alligevel heldige i dag. Men på den anden side, har vi på det seneste foræret point væk ved at være uheldige, så man må udnytte disse muligheder, når de opstår. Men det skal ikke tage æren fra Pedro de la Rosa. Han kørte et godt og fokuseret løb og har virkelig fortjent det point. Vi spillede højt spil med vores pit-stop strategi og måske gav det lidt bagslag, men når man starter som nr. 14 og 15, har man ikke meget at tabe. Bilerne kørte godt, og bortset fra Eddies ærgelige exit, så tidligt i løbet, kommer vi her fra med noget meget positivt".
Det er kommet frem efter at de to teams i en fælles pressemeddelelse har bekendtgjort at de med Højesterets vidende, er nået til enighed i den store strid om Formel 1's mest eftertragtede designer. På den ene side erkender McLaren at Jaguar har haft handlet i god tro – eftersom det jo er kommet frem at Adrian Newey talte med Jaguar og var meget tæt på at skrive under med Jaguar. I stedet skrev han under på en kontrakt for McLaren. "McLaren erkender at Jaguar har optrådt i god tro hele vejen igennem. Forholdet mellem Jaguar og McLaren har altid været godt og det er ikke blevet ødelagt på grund af dette," siges der, selvom man godt kan tro noget andet efter de mange dueller på ord der har været i pressen mellem de to teams.
Ron Dennis går så vidt til at give en undskyldning. "Jeg vil gerne undskylde de misforståelser der er opstået over det der var en meget kompliceret affære. Jeg er sikker på at vores forhold i fremtiden fortsat er godt og at vores rivalisering vil blive vist på banen," siger McLaren teamchefen.
Niki Lauda siger tak for undskyldningen. "Jeg er glad for at det er blevet lukket og afsluttet, og det er fornemt at Ron og Adrian giver en undskyldning som er blevet helt accepteret af Jaguar," siger den østrigske topboss hos Jaguar Racing. Sagens hovedperson er også lettet over at balladen er blevet løst. "Jeg er ked af at dette opstod, men er glad for at det nu er blevet løst. Jeg undskylder de besværligheder der har været opstået. Jeg er sikker på at vi alle lægger dette bag os og koncentrerer os om vores fælles passion for racerløb," siger Adrian Newey.
Dermed er et kapitel i 'off-track' dramaet blevet lukket – masser af spalteplads har det fået, men når alt kom til alt, så endte det ikke med at blive det kup som det blev præsenteret for at være!