Det er i hvert fald den historie som begge chefer - Eddie Jordan og Craig Pollock forsøger at sælge til Formel 1-pressen i øjeblikket. Ifølge Pollock kommer begge teams til i 2002 - modsat de mange rygter - at køre med Hondas fabriksmotorer. "Jeg tror helt sikkert på at det kun er et rygte. Jeg tror det er blevet tiden på året hvor pressen er begyndt at spekulere på ting - ganske som de plejer," sagde Eddie Jordan for halvanden uge siden.
Jordan har nemlig en kontrakt med Honda der varer i adskillige år, og han forventer ikke at Honda vil droppe den aftale. Craig Pollock er også kold overfor rygterne. "Jeg er ligeglad med det som folk siger. Jeg kan kun sige at vi har en underskrevet kontrakt med Honda. Og de har fortalt mig at de vil opfylde kontrakten - og det mener jeg også bliver den samme situation for Jordan," siger Craig Pollock.
De to teams ved dog godt at det en dag bliver afgørende for deres fremtid med Honda - derfor kæmper de med næb og klør for at sikre sig Hondas gunst. Smart for Honda der dermed er sikker på at teams'ene er helt fremme i skoene, men på den anden side kan det også virke udmattende hvis målet for de to teams kun bliver at slå det andet Honda-team. Igen må vi sige det som det er - rygter er rygter og dem er der utallige af. Honda kan dog selv skyde rygtet ned med en officiel udmelding - men den er ikke kommet!
Under alle omstændigheder er han tilbage i aktion. "Nu er slap-af tiden forbi. Torsdag kommer jeg til Nürburgring til mit første rigtige hjemmebanen grand prix i år," siger Frentzen der i 1999 havde pole position netop på Nürburgring. "Vores læge, Sid Watkins, vil helt sikkert give mig grønt lys til løbet," forklarer han og mener at det bliver et kort check inden han igen kan sætte sig ned i raceren og køre.
Samtidig skal det være vendepunktet på en for ham, kedelig sæson. "Jeg har besluttet at det sorte uheld skal være forbi, og jeg vil kæmpe tilbage fra nu af." Lad os se hvad han kan præstere denne gang!
Tyskeren har fået roser fra blandt andet Jean Todt, hvilket satte gang i rygter om et skifte til Ferrari, og som er blevet vendt utallige gange, men stadig ender i det faktum at de to brødre aldrig vil køre samme team. Derudover har han i et interview udtalt at han på ingen måde kan se myten i at køre for Ferrari, og derfor ikke har nogen følelser for det. Det er et team som alle andre. Tag lige den alle Ferrari-fans! Man må håbe at de to brødre her ikke ligner hinanden for meget!
Ifølge Ralf Schumacher er det kun småting der hindrer ham i at forlænge kontrakten med Williams - et team der nu er klar til at tage kampen op om VM. Det ventes at BMW og Williams kan præsentere Ralf Schumacher som ny kører efter 2002, hvor han kontrakt udløbet - meget belejligt ved det europæiske grand prix på tysk grund.
Og noget kunne tyde på at vi i fremtiden kan komme til at se dueller mellem de to kørere - ikke kun om sejre, men meget snart også om VM. "Hvis han fortsætter på den måde, så bliver en gang verdensmester," siger Michael til den tyske avis Süddeuctsche Zeitung.
I en artikel i Sunday Times hedder det at den ene af ejerne af Arrows teamet, Morgan Grenfell Private Equity, øjensynligt er interesseret i at sælge sin aktieandel. Red Bull, som i øjeblikket er storsponsor hos Sauber, og som ikke er på så god talefod med Peter Sauber i øjeblikket, skulle være interesseret i at købe Grenfells aktier. Men før det kan lade sig gøre, skal de andre nuværende aktieejere have tilbudt disse aktier. Dette er endnu ikke sket ifølge Sunday Times. Teknisk set er aktierne ikke til salg før de andre nuværende aktieejere har fået tilbudt Grenfells andel.
På den anden side er Red Bull. Deres nuværende samarbejde med Sauber fungerer ikke optimalt. Kommunikationen mellem Red Bull og Peter Sauber er mildest talt dårlig. Red Bull har i forvejen et sponsorat kørende hos Arrows. Nemlig hos Enrique Bernoldi. Derfor er Red Bulls reklamer også at finde på Arrows bilerne. Dog ikke ret store men de er der.
Ikke nok med at Red Bull måske er på vej ind i Arrows. General Motors er måske også. I øjeblikket kører Arrows som bekendt med de aflagte Peugeot motorer under navnet AMT. AMT er i en situation, hvor de skal afgøre om de evt. vil til at levere motorer til mere end ét team. Eller også skal de afgøre om de i stedet vil lave en ny motor, som så kun skal tilbydes et team - det ene team er Arrows.
Tom Walkinshaw arbejder i øjeblikket på at finde ud af hvad AMT vil. Afhængig af deres valg kan det blive aktuelt for Arrows at skifte motorleverandør. De hænger selvfølgelig ikke på træerne. Men en alternativ løsning er måske på vej. Det er her General Motors kommer ind i billedet. Ifølge engelske medier er General Motors interesseret i at købe en af de nuværende "frie" motorer, måske forbedre den og så omdøbe den til Chevrolet eller Cadillac - begge mærker under GM. Ligesom Jaguar er et af Fords mærker. Dette kunne eksempelvis blive AMT som vil blive opkøbt af GM. En anden og måske fantastisk løsning - ifølge de engelske medier - kunne være at købe Ferraris kundemotor. Den som Sauber og Prost i øjeblikket benytter sig af.
Egentlig en interessant udvikling hvis der ellers er hold i det. Dermed er endnu en af de store bilmærker på vej ind i Formel 1. I forvejen har vi Mercedes, Ford, Ferrari og BMW. Renault er på vej via Benetton, og næste år kommer Toyota. Honda er repræsenteret via BAR og Jordan.