Pitsladder


Sitet opdateres ikke længere med nyheder.
Læs dem i stedet på Motorsporten.dk

Ældre Dato Nyere    Indeks

 
28.8.1999
 Michael Schumacher ude resten af året
 BAR-uheld var kørerfejl
 Irvine skuffet
 Jordan håber på gentagelse
 Kritik af BAR-mekanikere
 Dramatisk kvalifikation
 Heidfeld til Prost
 Sponsorpanik på Spa
 Hvad er forskellen?
 Broget træning
 
27.8.1999
 Fisichella og Wurz forsætter hos Benetton
 Irvine: Jeg vil have Ferrari´s fulde opbakning
 Coulthard giver McLaren sidste chance
 2. fri træning
 1. fri træning
 

Hop til top28.8.1999

Michael Schumacher ude resten af året

Alt tyder nu på at Michael Schumacher ikke vender tilbage til Formel 1 i år, efter de meldinger der er kommet her til aften. Mange vil spørge sig selv - hvorfor nu alt dette når meget endda tyede på at han ville blive klar til løbet på Spa? Det kan der være flere forklaringer på. Schumacher vendte tilbage i sin racer efter 40 dages ufrivillig pause på grund af et brækket ben. Der var ingen tegn på at han havde mistet sin hurtighed - Irvine blev ligefrem til grin ved at en skadet kører var hurtigere end han. Schumacher kørte en løbsdistance - og blev faktisk indskrevet til det belgiske grand prix - men trak sig. Det hele så meget godt ud - og i stedet for at køre på Spa ville han gøre sig helt klar til den store festival på Monza hvor godt 200.000 tifosis kunne bakke ham op til comeback-løbet. Men nu er der gået skår i glæden! En talsmand har her til aften udtalt at Michael Schumacher har fået store og alvorlige smerter ved at bruge benet. Han kan overhovedet ikke løbe - og det er meget besværligt for ham at køre på sin mountain-bike...

Michael Schumacher er en arbejdshest - der er ingen tvivl om at han arbejder meget intensivt på alle områder for at være den bedste i Formel 1. For at komme i form begyndte Schumacher at træne og der var flere meldinger om at tyskeren uden problemer havde tilbagelagt over 40 kilometer på sin cykel. Men det har givet et alvorligt bagslag der kommer til at koste ham resten af 1999-sæsonen. Blandet andet har der været komplikationer ved Schumacher hæl hvor nogle nervebaner er blevet beskadiget. Hælen er på det sidste blevet blå og underbenet er hævet op. Faktisk er Schumacher igen begyndt at bruge sine krykker... Derudover menes der at være opstået nogle problemer ved helingen af knoglebruddet.

Problemet er simpelthen opstået ved at Schumacher har været alt for ærgerrig og overbelastet sit ben - der trods alt er skrøbeligt efter bruddet. Ifølge talsmanden vides det dog ikke om det er Schumachers test i sidste uge der har gjort at hans ben ikke har det så godt eller om det skyldes for stor fysisk belastning ved lange cykelture. Det vides endnu ikke om Michael Schumacher tager konsekvensen af den seneste udvikling og lægger alle planer om et comeback på Monza på is - eller om han virkelig vil forsøge at komme tilbage. Schumacher opholder sig i øjeblikket i sin feriehytte i Norge. Senest en gang i næste uge vil det vise sig om tyskeren kører den planlagte test for Ferrari på Monza og forsøge at forcere et comeback.

BB  


Hop til top
BAR-uheld var kørerfejl

To gange kørefejl og flere smadrede BAR-racere er vel egentlig det eneste teamet har fået ud af weekenden indtil videre. I går brød ophænget på Villeneuve racer sammen da canadieren var ved at bremse - men han slap fra det uheld uden skrammer. Begge kørere var imidlertid enige om at det ikke gik videre godt med at komme igennem Eau Rouge-svinget. Først var det Jacques Villeneuve der spandt. Bagenden bliver nervøs da han var på vej op af Formel 1's ubetinget vildeste sving. Canadieren kan ikke redde udskridningen og rammer ind i muren med bagenden af raceren hvorefter den spinder flere gange rundt i gruset. Efter at kvalifikationen blev genoptaget var det Ricardo Zontas tur til at gennemgå det samme uheld. Næsten på samme sted - og på samme måde kom Zontas racer i slinger, men røg ind i den venstre grusgrav hvor den blev slynget en gang rundt i luften for derefter at lande på bunden og spinde flere gange rundt. Raceren blev ligesom Villeneuves total splittet fra hinanden - og grunden: kørerfejl!

"Begge uheld skete så hurtigt at inden kører er i stand til at sige præcist hvad der skete. Jeg tror ikke det var et mekanisk problem og vores telemetri viser ikke nogen problemer," siger Craig Pollock. Teamchefen har dirigeret de racere som var på vej til Monza for den kommende test til Spa-banen - de er nemlig ved at mangle et par racere efter 3 store uheld!

"Jeg var med fuld speeder gennem Eau Rouge og da bagenden begyndte at skride kunne jeg ikke holde den. Jeg ramte barrieren meget hårdt men dækkene absorberede en del af sammenstødet. Der var ikke nogen mekanisk fejl, men vores racere er ikke nemme af køre og de er ret nervøse i bagenden. Jeg pressede simpelthen for hårdt og jeg mistede raceren," indrømmer Jacques Villeneuve der sidste år havde et lignende uheld!

"Uheldet skete meget hurtigt og jeg ved faktisk ikke hvorfor. Jeg rettede lidt op i svinget og følte ingen overstyring, men bagenden kom så hurtigt rundt at jeg ikke kunne korrigere for det. Jeg er dog helt ok, og er klar til at køre i morgen," siger Ricardo Zonta om sit uheld der var det værste af de to uheld.

BB  


Hop til top
Irvine skuffet

De store forhåbninger om Irvines VM-ambitioner blev skruet noget ned efter at ireren ikke ligefrem havde en af karrierens bedste kvalifikationer. Godt nok blev det til en 6. plads, men afstanden op til Hakkinen er alt for stor for en kører der gerne vil vinde VM. En afstand på 1,5 sekunder er slet ikke acceptabel - og derfor var Irvine og skuffet. "Jeg forventede ikke at skulle være halvandet sekund fra pole position. Det der er værre er at endnu et team kom ind imellem vores normale rivaler," siger Irvine og hentyder til de to Jordan-racere der er placeret i anden række. Selv siger Irvine at en stor del af skylden lå i masser af trafik. Dog er Salo af en helt anden opfattelse - og siger måske mere sandheden om den dårlige kvalifikation. "Min racer var meget langsom og jeg kunne ikke få det bedste ud af den," siger stand-in'en der indtil videre har kørt sin sidste kvalifikation i denne omgang. Finnen håber at raceren vil opføre sig bedre når den kører med fyldte tanke. Også Jean Todt, der som bekendt ikke er overvild med Irvine var skuffet. "Det er en af Eddies dårligste placeringer i år." Irvine håber på et godt løb - og satser på en plads på podiet.

For Hakkinen var det naturligvis godt nyt at Irvine starter så langt tilbage - og Hakkinen var meget overrasket over at Irvine trods alt var så langt efter. "Forskellen er normalt på en til to tiendedel og det er ok, men et helt sekund ned til Ferrari er svært at forstå," siger han. For Hakkinen er det vigtigt at få point i løbet - han er to point efter Irvine i VM-stillingen.

BB  


Hop til top
Jordan håber på gentagelse

Sidste år: I det kaotiske regnvejr med massesammenstød, kollisionen mellem Schumacher og Coulthard var blandt andet med til at bane vejen til Jordans første sejr - og så var det faktisk en dobbeltsejr. Heinz-Harald Frentzen tror at det ikke vil være helt umuligt at gentage den bedrift. "Der er en god chance for Damon og jeg for at vinde når vi starter fra anden startrække," siger Frentzen. Selvom tyskeren blev distanceret med over et sekund var han sikker på at han godt kunne have kørt en hurtigere tid, men han blev to gange hindret da de to BAR-racere blev smadret. "Det er irriterende når der sker sådanne uheld men i det mindste blev ingen skadet i dag," siger Frentzen og er på jagt efter sin anden sejr i år. Han vandt det dramatiske løb på Magny-Cours for nogle måneder siden. Er Jordan teamet der kan vinde de spektakulære løb? Teamets to sejre er i hvertfald kommet under specielle forhold, og Spa der er kendt for at være lunefuld kan være til Jordans fordel.

BB  


Hop til top
Kritik af BAR-mekanikere

På TV kunne man blandt andet høre Norbert Haug kritisere BAR og Villeneuve for at have en alt for nonchalant holdning til de alvorlige uheld som ramte BAR-teamet under kvalifikationen, hvilket den tyske motorsportsboss fandt meget uetisk. Ligeledes har Mika Hakkinen udtryk bekymring over at folk i BAR-teamet kunne grine og have det rigtig sjovt efter det der var sket med Ricardo Zonta. "Jeg er meget, meget skuffet med de folk - men heldigvis er det ikke mit problem," siger den regerende verdensmester. Men Jacques Villeneuve går ind og forsvarer sine mekanikere og siger at signalerne fra teamet må være blevet misforstået. "Mekanikeren grinede fordi de var lettede. Hvis nogen var kommet til skade var det en anden historie," siger Villeneuve. Men spørgsmålet er om det ikke er lidt af en overreaktion at bryde ud i grin efter et uheld...
BB  


Hop til top
Dramatisk kvalifikation

På den smukke Spa-bane blev der her til efermiddag afholdt en kvalifikation der bød på masser af drama. Hakkinen fik sin 20. pole position i karrieren og ligner mere og mere en verdensmester, mens der igen var problemer hos Ferrari. Jordan var langt fremme og der er ingen tvivl om at det bliver et spændende løb i morgen.

Det blev BAR teamet, der kom til at stå for "underholdningen" under dagens kvalifikation på Spa, da begge biler på dramatisk vis spandt af banen efter det berygtede Eau Rouge sving. Først var det Villeneuve, der måtte en tur i gruset, da bilen pludselig overstyrede og røg banen. Villeneuve kunne dog selv komme ud af bilen og var i stand til at fortsætte kvalifikationen i reserve bilen, til trods for at bilen faktisk rullede flere gange rundt på sin vej gennem gruset. Ulykken resulterede i at sessionen blev stoppet ca. et kvarter. Umiddelbart efter genstarten af kvalifikation var det Ricardo Zonta, der på selvsamme sted også på grund af overstyring måtte en tur af banen. Også hans bil blev total skadet og mistede bl.a. alle fire hjul, men Zonta slap uden de store knubs.

Marc Gene var som sædvanlig den første mand ude. Derefter fulgte Zanardi der satte en tid der var noget hurtigere end den tid italieneren havde sat her til formiddag. De to BAR-racere var også flyvende - først med Zonta og sidenhen var det Villeneuve der tog spidsen.

Men så kom de hurtige biler på banen. David Coulthard satte en tid der var 1,1 sekund hurtigere end Villeneuve. Kort efter fulgte Frentzen efter og satte en tid der var 4/10 efter Coulthards tid. Mika Hakkinen kom på banen og kørte en tid der var lidt over 3/10 bedre end Coulthard.

Ralf Schumacher viser også at han er stærkt kørende på Spa. Han fortrængte Hill fra 4. pladsen. på dette tidspunkt var begge Ferrari-kørere meget anonyme. Irvine som nummer 6 og Salo yderligere to pladser tilbage.

Jacques Villeneuve havde et aldelses uhyggeligt uheld i Eau Rouge hvor bilen på vej op gennem kurven kom i slinger og canadieren var passager i en racer der blev totalt smadret. Var det endnu et problem med raceren eller holdt Villeneuve igen speederen i bund som han plejer? Noget af svaret kom måske nogle minutter senere...Kvalifikationen blev stoppet mens man fik flyttet vraget. Villeneuve kom ikke til skade.

Træningen var imidlertid ikke genoptaget i mange minutter før det igen gik galt - igen var det en BAR-racer. Denne gang var det Ricardo Zonta der kom galt af sted i Eau Rouge. Brasilianeren nåede endda at flippe rundt en enkelt gang - et uheld der var langt mere alvorligt end Villeneuves. Igen var det bagenden der skred ud og man kunne derfor godt få den tanke at der igen var noget galt med racerene. Zonta slap uskadt fra uheldet... Craig Pollock ville ikke afvise at der kunne have været et teknisk problem men at de som udgangspunkt først ville blive undersægt efter kvalifikationen.

Det som især var det værste ved uheldet var at bilen blev splittet så meget fra hinanden - og at alle 4 hjul blevet revet af raceren, specielt når man tager i betragtning at man har gjort meget for at sikre at dækkene ikke flyver af...

Efter at den anden afbrydelse var overstået kom Damon Hill op på 3. pladsen - og de mange uheld i Eau Rouge havde fik briten til at køre lidt langsommere hvilket kunne ses på topfarten der blev målt... Hakkinen var åbenbart ikke mærket af dette - han kørte hurtigere end før gennem Eau Rouge - og forbedrede sin tid med 3/1000. Imens fortrængte Ralf Schumacher sin landsmand Frentzen fra 4. pladsen. Dette svarede Frenzten igen på - og satte en bedre tid end Hill og Ralf Schumacher - 1,003 efter Mika Hakkinen. I de sidste sekunder forsøgte Damon Hill at presse en bedre tid ud af Jordan-raceren, men uden held. Det samme gjorde sig gældende for Eddie Irvine der havde en meget dårlig kvalifikation. Det var blot må starte som nummer 6 - over 1,5 sekund efter Hakkinen... Derudover var han også et godt stykke fra de to Jordan-racere og Ralf Schumach

BB  


Hop til top
Heidfeld til Prost

I går blev det bekræftet at Prost-Peugeot i år 2000 kører med den rutinerede Jean Alesi og den nye Formel 3000-mester, Nick Heidfeld. Den unge tysker bliver dermed den 4. tysker i næste års felt. Tyskeren har total opbakning fra Mercedes der har været hans banemand - blandt andet ved at stable West Competition-teamet på benene så han kunne vinde Formel 3000-mesterskabet efter to år i serien.

Nick Heidfeld har gjort det godt i tests for McLaren og en enkelt test hos Prost i sidste uge har overbevist Alain Prost om at det er værd at satse på den 22 årige tysker. Men der skal nok også findes andre - og langt mere vægtige grunde: Mercedes-kontrakten fra år 2001! Der er ingen tvivl om at dette indgår som et strategisk træk fra Prosts side. De vil gerne være aftagere af ældre Mercedes-motorer når Peugeot sandsynligvis trækker sig ud efter sæsonen år 2000, selvom man benægter denne aftale hos Prost. Dog gælder kontrakten mellem Prost og Heidfeld kun et år - men med option for yderligere nogle sæsoner.

Alain Prost er meget glad for sammensætningen af kørere for år 2000: "Jeg er glad for at byde Nick Heidfeld velkommen i teamet i dag. Med Jean Alesi har vi det perfekte mix mellem erfaring og ungdom. Han vil tilføre en international dimension til teamet, hvilket er meget vigtigt for vore partnere," siger den 4-dobbelte verdensmester og hentyder især til sponsorernes krav om en ung kører. Også deres nye mand var uhyre glad for at have fået en plads i Formel 1-feltet. "Det er et af de bedste team man kan lære i. Alle ved at Alain har været en af verdens bedste kørere og han kan derfor lære mig meget," siger Heidfeld.

Det betyder endvidere at Olivier Panis har fået sparket fra Prost - og hvis vinderen fra Monaco i 1996 skal finde en plads i Formel 1 bliver det sandsynligvis hos Arrows. Ved udnævnelsen af Heidfeld benyttede Alain Prost chancen til at sige pænt tak til Panis. "Olivier har været her siden begyndelsen af Prost Grand Prix-eventyret. Jeg vil gerne sige ham særlig tak for at være meget loyal," og henvendt til de to kørere, Trulli og Panis siger han: "Jeg ønsker den alt bedst i deres fremtidige karriere."

BB  


Hop til top
Sponsorpanik på Spa

Hidtil har der ikke været forbud med tobaksreklamer ved løbet på Spa, og i år har der været stor forvirring om hvorvidt man må/vil køre med tobaksreklamer. Situationen er den at det er forbudt i Belgien at reklamere for tobak, men i den provins som Spa-banen ligger i har ikke de samme regler. I øjeblikket verserer der en retssag i Belgiens højeste retsinstans der skal afgøre om regionen kan 'overrule' landets love.

Forvirringen blev total da teamsene var klar til at køre træning og hvor det viste sig at alle teams med tobaksfirmaer havde fjernet deres logo og navne. Også under dagens kvalifikation kunne man se teams som Ferrari med et F1-logo og en tekst hvor der blot stod "Formula One". FIA og folkene der organiserer løbet har diskuteret sagen, men der er meget der tyder på at hele weekenden bliver uden tobaksreklamer. FIA var indtil for nogle måneder siden indstillet på at droppe Spa hvis det viste sig at der blev problemer med lovgivningen - og efter al balladen er det meget sikkert at Spa ikke kommer til at lægge asfalt til et løb til næste år - hvilket er meget ærgerligt eftersom det absolut er den bedste racerbane i Formel 1-kalenderen.

BB  


Hop til top
Hvad er forskellen?

De to bejlere til positionen som det 3. bedste team i Formel 1, Jordan og Stewart er vidt forskellige. Jordan har godt nok fået mange flere point end Stewart, men det har især været problemer hos Stewart der har kostet det Ford-ejede team en bedre placering så er de to teams bestem meget tæt på hinanden. Gary Anderson kan især fortælle om hvad der er forskellen på de to teams. Han har været ansat i begge teams - og gik til Stewart da Mike Gascoyne blev hentet fra et Tyrrell-team der var ved at falde fra hinanden. Det er især atmosfæren der er forskellig, og at det især er toppersonerne i de to teams der gør forskellen. Eddie Jordan er meget flink, noget helt for sig selv ifølge Gary Andersson, mens Jackie Stewart dog er langt mere proffessionel. Derudover er der langt mere motivation hos Stewart efter at Ford har sat 100% fokus på Formel 1. "Der er tydeligvis en forskel på Eddie og Jackies liv. Det kan mærkes i hele teamet. Til slut vil begge sandsynligvis nå deres mål - men de har arbejdet i vidt forskellig retningm," siger Gary Anderson. Til historien skal det også siges at Anderson og Eddie Jordan har fået et lidt anspændt forhold til hinanden. Det var de to der var bagmændene bag Jordans Formel 1-satsning men Gary Andersson blev flere gange sendt på ferie da han var hos Jordan og da Mike Gascoyne kom til søgte Gary Andersson andre græsgange.
BB  


Hop til top
Broget træning

I formiddagens to frie træning var det et meget broget resultat. Heinz-Harald Frentzen sluttede som den hurtigste om formiddagen efter at Ralf Schumacher havde været den hurtigste i den 3. træning.

På trods af at have totalsmadret sin racer i går var Frentzen altså rigtig godt med og det ser ud til at Jordan er i god form til at gøre det godt på den bane hvor de for blot et år siden hentede deres første sejr. 3. hurtigst var David Coulthard der igen satte Mika Hakkinen i skyggen - finnen fik kun den 7. hurtigste tid - godt en tiendedel efter sin værste rival i VM, Eddie Irvine. Hakkinen afbrød imidlertid mange hurtige omgange så det ventes at han sagtens kan hente forspringet til Frentzen der lød på 1,2 sek.

Hos BAR må man have fundet ud af hvad der var problemet med deres ophæng. Jacques Villeneuve kørte en tid der rakte til 5. pladsen hvilket lover godt for den vilde canadier der elsker Spa-banen, som så mange andre kørere.

Kvalifikationen begynder kl. 13 og det kan blive en spændende time - to stærke McLaren-racere, Ralf Schumacher eller måske kan Frentzen gøre noget stort? Kan Irvine dykke længere ned og få en god position?

BB  


 

Hop til top27.8.1999

Fisichella og Wurz forsætter hos Benetton

I en kort pressemeddelelse her til formiddag meddelte Benetton teamet, at de på trods af de udebliverne resultater i denne sæson, har besluttet at forlænge kontrakterne med begge teamets nuværende køre Giancarlo Fisichella og Alexander Wurz, som dermed forsætter for Benetton teamet i næste sæson. Begge kontrakter indeholder yderligere en option for år 2001. Der har de sidste halve år ellers gået den del rygter om at Alexander Wurz ville blive droppet af Benetton teamet, fordi Østrigeren har haft svært ved matche sin Italienske team kollega. Men Benetton har tilsyneladende stadig troen på at Wurz med det rigtige materiel kan levere resultater.
CS  


Hop til top
Irvine: Jeg vil have Ferrari´s fulde opbakning

Eddie Irvine (EI) ved stadigvæk ikke om han for lov til at jagte titlen, når hans holdkammarat Michael Schumacher (MS) kommer tilbage fra sin sygeseng.

Iflg. EI egen kontrakt skal han være MS hjælpekører, når han kommer tilbage i sin bil til Monza Grand Prixet. MS meldte i går fra til det Belgiske Grand Prix, da han ikke følte at han var helt fit for fight til et helt løb, det er ikke gode nyheder for EI, da han kun fører med 2 point over Mika Hakkinen (MH) og der mangler 5 løb endnu i år. Jeg går efter titlen siger EI, med 30 point i de 4 sidste løb, så må jeg være det mest logiske valg.
MS var ham vi satsede på da sæsonen startede men nu da han er skadet, så er det mig der skal satses på slutter EI.

Min manager Luca di Montezmolo, siger at han har læst at MS vil støtter mig 100 % når han kommer tilbage, det er bare ikke noget jeg har hørt noget om, og det er heller ikke mig der skal bestemme det.
Manden der skal tage de beslutninger er Jean Todt, og jeg støtter hans beslutninger 100 %, også selv om de skulle gå i mod mine drømme om at vinde titlen, men jeg er kun ansat til at køre bilen, ikke til at tage disse beslutninger.
Mit job er at vinde over de andre hold, og især over McLaren, som er vores værste konkurrent, så det prøver jeg at gøre efter bedste evne hver gang.
EI benægter at han skulle være under stor pres i jagten på titlen, jeg har rigtigt godt lige nu, jeg fører over MH med 2 point, og vi har en god bil til resten af de 5 løb.
Alle siger at det er et meget vigtigt løb på søndag, men jeg er ligeglad om jeg får 0 point på søndag, bare jeg er den der har flest point når løbet på Suzuka er kørt.

BKP  


Hop til top
Coulthard giver McLaren sidste chance

David Coulthard (DC) som fornyligt forlængede sin kontrakt med McLaren Mercedes for endnu et år, er på udkik efter et sæde til 2001 sæsonen, hvis han ikke for de samme betingelser som Mika Hakkinen (MH) vil han væk fra McLaren Mercedes.
Rygterne siger også at man i teamet ikke er tilfreds med DC resultater, noget DC selv skulle være klar over.
Han siger selv at hvis han ikke slå MH næste år, eller er er meget tættere på MH, så stopper han i McLaren Mercedes. I øjeblikket er DC 18 point efter MH i pointstillingen.

Et godt bud på hvor DC skal kører i år 2001, er Ford Stewart. DC og Jackie Stewart er rigtige gode venner, så den kontrakt skulle nok være sikker.
Johnny Herbert kontrakt løber også kun 1 år til, også er sædet frit til DC.

BKP  


Hop til top
2. fri træning

I den anden fri træning var der masser af dramatik, både Heinz-Harald Frentzen og Jacques Villeneuve kørte galt, sidst nævnte var endog skyld i at det røde flag kom i brug. Men heldigvis så var der ingen person skade.

Top 6 her i 2. fri træning:
Plac.KørerTeamTidKm/t.
1David CoulthardMcLaren1:53,577220,862
2Mika HakkinenMcLaren1:54,328219,411
3Heinz-Harald FrentzenJordan1:54,678218,741
4Damon HillJordan1:54,892218,334
5Ralf SchumacherWilliams1:54,899218,320
6Johnny HerbertStewart1:54,975218,176

De to Ferrari kørere, Mika Salo og Eddie Irvine, blev henholdsvis nummer 7 og 8.
Marc Gene i Minardi havde langsommeste tid - 1:58,806 og en gennemsnitsfart på 211,141.

AN  


Hop til top
1. fri træning

Så er den første fri træning forud for Belgien's Grand Prix slut. Og det blev med McLaren i front. Mika Hakkinen 0,436 sek. foran David Coulthard. På 3. pladsen kom Ralf Schumacher i hans Williams racer. Og så er det de to Ferrari'er, med MIka Salo 0,010 sek. foran Eddie Irvine. Top seks afsluttes af Jean Alesi i Sauber.

Mika Hakkinen's tid blev: 1:54,369 - 219,280 km/t.
De fem første kørere var inden for et sekund.
Pedro de la Rosa på 22. pladsen, kørte på tiden 1:59,152, og han var dermed 4,756 sek. langsommere end Mika Hakkinen.
107% tiden var på 2:02,404, så alle kørene var inden for tiden.

AN  


 

Hop til top Copyright ©1997-2007 f1.motorsport.dk og motorsporten.dk