Systemkrav | |
Minimum: Pentium 266Mhz Processor 32mb Ram Windows 95/98/2000 2mb Grafik kort 4x CD-ROM Lydkort med DirectX 7.0 Anbefalet: Understøtter: | |
Beskrivelse | |
Da Grand Prix 2, den bedst sælgende F1 simulator nogensinde blev færdig i 1996, gik der kun 3 måneder før spillets skaber Geoff Crammond begyndte på Grand Prix 3 (GP3). For ca. et år siden begyndte der så småt at dukke screenshots, videoer og fremfor alt masser af information op omkring spillet. Da Formel 1 afholdte Grand Prix i Australien i år kunne tilskuerne få lov til at køre nogle omgange i Monaco, og her er hvad Adam Keller, en de heldige, der stod i kø i 25 minutter, fik lov til at prøve spillet sagde: "Dette bliver med lethed årets bedste simulator. Grafikken er fantastisk og det samme er modstanderernes intelligens. Bagefter prøvede jeg F1 2000 fra EA Sports på en playstation og det var direkte dårligt og derefter bare gik jeg rundt og tænkte på at jeg ikke overlever ventetiden" Flotte ord og de andre gæster der prøvede spillet havde lignende kommentarer. Information om spillet er der på det sidste kommet meget af. Spillet er blevet udviklet sammen med Arrows' Formel 1 team. Derfra har de selvfølgelig fået masser af information, men også nøjagtig gengivelse af en topmoderne Formel 1 motor. Spillet er også har også en fuldt integreret aerodynamisk motor der blandt andet sørger for at ens racer får dårligere grip når man kører bag en modstander, fuldstændig som i virkligheden. En ting mange savner ved GP2 var at der ikke var skift i vejrforholdene, men det er også lavet om nu. Der er tre forskellige slags vejrforhold: Sol, regn og monsunregn... Vejreffekterne er endda så realistiske at hvis banen begynder at tørre og du stadig kører med regnvejrsdæk, bliver du nødt til at køre ud af ideallinien for at nedkøle dækkene, ellers smelter de.. Her er hvad GP3 bla. vil indeholde (ifølge Hasbro interactive)
Indeholder IKKE:
Udgivelsesdatoen er indtil videre: 28. Juli 2000 | |
Se mere | |
GrandPrixGames | |